Sellesse kategooriasse kuuluvad maasturid veoskeemiga 4×4.
Tehnilistes reeglites mitte lubatud ümberehitused on keelatud.
Tehnilised reeglid maastur+:
- Kaal: Minimaalne sõiduki võistluskaal on 1000 kg. Maksimaalne võistluskaal on kuni 3500 kg.
- Mootor: vaba
- Kere: Maasturi tehase kere ja raami baasil, auto gabariite on lubatud muuta. Rattad peavad olema kõikidest vertikaalsihtidest vaadatuna kaetud tiivalaiendi või porilauaga.
- Esiklaas: Esiklaas on kohustuslik ja peab olema terve.
- Küljeklaasid: Küljeklaaside eemaldamine on lubatud. Klaaside raamid võib eemaldada juhul, kui sõidukile on paigaldatud turvakarkass. Ukse kõrgus istmepadjalt mõõdetuna peab olema vähemalt 30 cm.
- Veermik, vedrustus: Vaba
- Sillad: Portaalsillad on keelatud.
- Rattad: Läbimõõt ja laius vaba. Keelatud on naastude, kettide ja lintide kasutamine.
- Pidurid: Sõidupidurid peavad olema igal rattal. Pidurisüsteemi võib muuta, kui sõiduki pidurdustõhusus vastab nõuetele või ületab sõiduki esialgset pidurdustõhusust. Lisaks sõidupidurile on nõutud seisupidur. Seisupidur võib asetseda kardaanil.
- Mootori õhuvõtt: Õhuvõtu kõrgus maapinnalt mõõdetuna vähemalt 1,5 m. Õhuvõtt sõitjateruumist ei ole lubatud.
- Heli ja hoiatusseadmed: Kohustuslikud on tagurpidikäigu tuli, pidurituli ja helisignaal.
- Turvavarustus: Nõutud on 1 töökorras vähemalt kolmepunkti turvavöö iga võistleja kohta.
- Turvakarkass: Turvakaar on nõutud eemaldatava katusega maasturitel. Kõik turvakaarte parameetrid peavad vastama FIA nõuetele.
- Loodushoid: Tehnilisi vedelikke lekkivaid sõidukeid rajale ei lubata.
- Katusenumber on kohustuslik. Katusenumber võib olla magnetiga. Võistlusnumbri saab SIIT.
Kohustuslikuks lisavarustuseks on: Puukaitsevöö, piisava tugevusvaruga vähemalt 6m pikkune puksiirtross või köis, autoapteek ja kaks 2kg pulberkustutit, iga sõitja kohta nuga turvavöö lõikamiseks käepärasesse kohta paigutatuna.